Urmareste-ne pe Facebook si nu rata nicio stire sanatoasa!

Hummus din fasole alba

Cu ceva timp in urma v-am prezentat reteta hummusului traditional din naut. Astazi m-am gandit sa va impartasesc reteta unui alt hummus, de data aceasta din fasole alba, la fel de delicios, sanatos, foarte satios si aromat.

Inainte de toate insa, sa facem cunostinta cu extraordinarele proprietati ale ingredientului prinicpal.

Fasolea alba este o sursa de vitamina B, potasiu, seleniu, magneziu si calciu. Contine fibre solubile si insolubile si este foarte bogata in fibre vegetale, ceea ce ajuta la o cat mai buna functionare a digestiei. Fasolea alba reduce riscul de aparitie a diabetului de tip II, intareste sistemul imunitar, micsoreaza riscul de cancer la colon si reduce colesterolul din sange.

Hummus din fasole alba

Hummus din fasole alba

Ingrediente:

  • 1 cana fasole alba uscata inmuiata peste noapte
  • 3 catei de usturoi zdrobiti
  • 2 linguri tahini (pasta de susan)
  • 1 lingura ulei de masline extravirgin
  • sare de Himalaya (dupa gust)
  • 2-3 linguri suc de lamaie
  • boia dulce (pentru decor)
  • patrunjel proaspat (pentru decor)

Mod de preparare:

  1. Dimineata, spalati fasolea si o puneti la fiert pana infloreste bobul.
  2. O scurgeti si o lasati putin sa se raceasca.
  3. Introduceti in robotul prevazut cu lama in forma de "S" fasolea boabe, apoi adaugati usturoiul, pasta de susan, uleiul de masline, sarea, sucul de lamaie si procesati pana obtineti o compozitie omogena, cremoasa si bine legata.
  4. Gustati si potriviti dupa gust.
  5. Intr-un vas de sticla asezati hummusul obtinut, decorati cu boia dulce, patrunjel proaspat si savurati.

Print Friendly, PDF & Email




Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.