Urmareste-ne pe Facebook si nu rata nicio stire sanatoasa!

Energizare naturala si buna dispozitie pentru zilele ploioase

Energizare naturala si buna dispozitie pentru zilele ploioase

Chiar daca afara ploua, nu lasa vremea sa aiba vreun efect asupra dispozitiei tale.

Cum apar cativa norisori pe cer, tot mai multe persoane acuza dureri de cap, ameteli etc. Iar ca si raspuns la toate acestea primesc “sunt meteosensibil (meteosesnibila)”. Este foarte adevarat ca lumina soarelui este nutrientul esential al vietii si ne incarca extraordinar de mult. Insa, sa nu uitam ca tot natura ne ofera si o alternativa pentru zilele mai putin insorite, sau chiar ploioase. Aceasta este multitudinea verdeturilor, fructelor si legumelor bogate in clorofila. Iar cum probabil stii deja de la orele de biologie, clorofila este pigmentul verde continut de plante care, prin fotosinteza, transforma lumina in energie. Ce legatura are asta cu organismul uman? Clorofila are o structura asemanatoase hemoglobinei (proteina din sange care transporta oxigenul), ceea ce o face foarte benefica pentru sanatate. Ajunsa in corp, imbunatateste circulatia sanguina, scade nivelul colesterolului rau, ne confera energie si protejeaza corpul de cancer si radiatii.

Astazi va propun un meniu sanatos, ce va va ajuta sa va mentineti plini de energie intreaga zi:

Mic dejun

Gustare

Pranz

Gustare

Cina

Iata si cele mai bune surse de clorofila, alimente perfecte pentru a fi consumate in zilele innorate si ploioase (si nu numai :)):

1. Iarba
Iarba de grau sau iarba de orz sunt printre cele mai bogate surse de clorofila. Consumate fie ca pudra, fie ca suc, acestea sunt pline de beneficii: iarba de orz reduce durerile si inflamatiile, iar iarba de grau este foarte utila pentru vindecarea corpului de cancer.

2. Algele
Nu doar ca au un continut bogat de clorofila, dar sunt bogate si in minerale. In plus, acestea contin iod, care ajuta la reglarea glandei tiroide si care protejeaza femeile impotriva cancerului la san.

3. Legumele verzi
De la spanac la kale, broccoli, varza si diverse tipuri de salata, legumele cu frunze verzi sunt niste surse exceptionale de clorofila. In plus, ele vin la pachet cu multe vitamine si minerale de care corpul tau are nevoie.

4. Verdeturile
Patrunjelul, busuiocul, coriandrul, mararul si celelalte verdeturi reprezinta o alta sursa excelenta de cloforila, pe care nu ar trebui sa o ocolesti. Acestea te ajuta sa iti detoxifici corpul si sa-i faci plinul cu vitamine (K, C), calciu, magneziu si chiar acizi grasi Omega 3.

5. Chlorella si Spirulina
Au un pigment verde foarte puternic, semn al continutului bogat de clorofila. Chlorella contine 18 aminoacizi, o multime de vitamine din clasa B, motiv pentru care intareste sistemul imunitar, contribuie la regenerarea celulara si impiedica dezvoltarea tumorilor. Spirulina, pe de alta parte, reprezinta unul din cele mai bogate pachete nutritionale din lume. Previne cancerul, infectiile si indeparteaza stresul si depresia. Ambele insa nu au un gust placut, motiv pentru care trebuie le puteti adauga in sucuri sau smoothie-uri.

Pofta de o viata frumoasa si sanatoasa!! :)

Sursa articol: foodstory.ro - surse clorofila; Sursa foto: gurl.com

Trimite prietenilorShare on FacebookShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someoneTweet about this on Twitter
Pofta de o viata frumoasa si sanatoasa!! :)

Article banner new

Print Friendly




One thought on “Energizare naturala si buna dispozitie pentru zilele ploioase

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Current ye@r *