Urmareste-ne pe Facebook si nu rata nicio stire sanatoasa!

Budinca de chia

1510527_804378742932214_6547941869584000069_n

Semintele de chia sunt cunoscute si apreciate pentru beneficiile uimitoare asupra functionarii organismului. Bogate in nutrienti  , antioxidanti , acizi grasi si Omega 3, sunt considerate un superaliment si pe buna dreptate.

 Reteta : seminte de chia  100 g , 1 litru lapte de migdale sau orice alt tip de lapte vegetal,  capsuni, ca sunt mai aromati, sau orice alte fructe, (300grame), 2 linguri de sirop de agave, 2 linguri de cacao.

Primul strat: in 0,5 l lapte indulcit cu o lingura de sirop de agave, 2 linguri de cacao la care se adauga 4 linguri de seminte de chia, se amesteca si se repartizeaza in pahare.

Al doilea strat: capsunii , laptele ramas si siropul in blender, pana se obtine  consistenta smantanei, se adauga 4 linguri de chia, se amesteca si se toarna peste primul strat. Stafide si capsuni pe deasupra si putina cacao si se da putin ( 20 min) la rece.  Se incheaga si e delicioasa!

Trimite prietenilorShare on FacebookShare on Google+Pin on PinterestEmail this to someoneTweet about this on Twitter
Pofta de o viata frumoasa si sanatoasa!! :)

Article banner new

Budinca de chia

1510527_804378742932214_6547941869584000069_n

By Gabriela Damian Published: martie 4, 2015

    Semintele de chia sunt cunoscute si apreciate pentru beneficiile uimitoare asupra functionarii organismului. Bogate in nutrienti  , …

    Ingrediente

      Mod de preparare


        Print Friendly




        Lasă un răspuns

        Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

        Current ye@r *